Po potvrzení objednávky, které vám bude zasláno na Vámi uvedený email, je objednávka platná a námi zaevidovaná. Zboží bude expedováno dle dodacích lhůt uvedených u jednotlivých výrobků.
nad 2.000 Kč a u akcí DOPRAVA ZDARMA | ZDARMA |
ČESKÁ POŠTA | 140 Kč |
TNT | 199 Kč |
V případě zvolení platby při převzetí zásilky se kupující potvrzením objednávky zavazuje k převzetí dobírky a k uhrazení příslušné částky (platbu přebírá pošta nebo expresní služba). V případě ciziny dobírka není možná. Pokud zboží nebude kupujícím převzato, je povinen uhradit náklady na poštovné.
Vaše zboží bude odesláno po připsání příslušné částky na náš účet. Pokud neobdržíme platbu do pěti dnů po vypršení splatnosti faktury, objednávka bude automaticky zrušena. Číslo účtu je 192025359/0300, variabilní symbol je číslo objednávky.
Máte možnost platit dárkovou poukázkou od společnosti SODEXO (FLEXIPASS, VITALPASS, DÁRKOVÝ POUKAZ). Platbu provedete zasláním poukázek v příslušné hodnotě na naší kontaktní adresu. V případě, že nechcete platit tímto způsobem celou částku, kontaktujte nás, platbu Vám rádi upravíme na více možností. V případě platby z Vašeho zaměstnaneckého účtu Vám rádi vystavíme fakturu.
Pokud se rozhodnete vyzvednout a zaplatit zboží na některé z našich poboček, můžete využít také platbu kartou BENEFIT PLUS, SODEXO, EDENRED, BENEFITY nebo GUSTO KARTA.
GARANCE BEZPEČNÉ PLATBY PLATEBNÍMI KARTAMI NA INTERNETU!
Jaké jsou výhody platby kartou?
Je platba kartou bezpečná?
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí za přítomnosti doručovatele. Jsou-li zjištěny zjevné vady zboží, za které se považují všechny vady zjistitelné při převzetí zboží, zejména porušení obalu, je kupující povinen s doručovatelem vyhotovit záznam o poškození při doručování. Kupující je v takovémto případě oprávněn zboží nepřevzít. Zjevné vady poté kupující neprodleně reklamuje u prodávajícího. Podmínkou takovéto reklamace je však doložení záznamu o poškození zboží během doručování podepsané doručovatelem. Při dodržení těchto zásad předejdete případným komplikacím s reklamací zboží poškozeného během doručování.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“,